چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
آیت الله نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی، از مهمان نوازی مردم و مسئولین استان فارس در سفر سه روزه خود به این استان قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید، در پیامی با تشکر از مسئولین ارشد استان فارس، حضور چشمگیر عموم مردم در برنامه‌هایی که در طول سفر سه روزه خود در این استان شکل گرفت را نمونه ای از حضور همگان در تمام صحنه های مربوط به نظام اسلامی عنوان کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این پیام آورده است:  از این که با اجابت دعوت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز و ائمه جمعه معظم لار و گراش و خنج و استاندار محترم فارس و فرمانده مکرم سپاه فجر سردار آقای غیب پرور توفیق دیدار اهالی محترم و غیور و شجاع و متعهد و ولایتمدار خطه ی لارستان برای اینجانب حاصل گردید خداوند متعال را شاکرم و مراحم و محبت های همه اقشار محترم تشیع و تسنن مخصوصا علما و جوانان و نخبگان آن سامان متشکرم

الحمدلله حضور چشمگیر همه طبقات در تمام مجامع و مراکزی که بوجود آمد نمونه ای از حضور همگان در تمام صحنه های مربوط به نظام اسلامی و طرح مطالب و تذکراتی که همه بر محور برکات انقلاب اسلامی و اقتدار و عزت نظام بود شاهد بسیار روشنی بر وحدت و اتحاد شیعه و سنی و بیداری و پایداری در برابر دشمنان اسلام است.

الحمدلله رب العالمین و له الشکر علی نعمائه همه را به خداوند مهربان میسپارم و در خاتمه از متصدیان محترم صدا و سیما که لطف نموده در پخش مطالب کوشش فراوانی بکار بردند متشکرم و همه را به خداوند متعال میسپارم.

یادآور می شود، حضرت آیت الله نوری همدانی هفته آخر مهر ماه با سفر به جنوب استان فارس، مهمان مردم ولایتمدار شهرهای لار، گراش و خنج بودند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha