شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
المپیاد

مسئول برنامه ريزي آموزش و پ‍ژوهش حوزه علميه اصفهان از برگزاری المپیاد علمی ادبیات، ویژه طلاب پایه های 3 تا 6 با معدل 16 به بالا خبر داد.

حجت الاسلام مجيد انصاري در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان با اعلام این خبر گفت: معاونت آموزش و پژوهش حوزه علميه اصفهان به منظور ارتقاء سطح علمي و ايجاد فضاي رقابت علمی بين طلاب، اقدام به برگزاري المپياد علمي ادبيات عرب می کند.

وي با اعلام این که اين المپياد ويژه طلاب پايه های 3 تا 6 با معدل 16 به بالا است، ادامه داد: مباحث علمي المپياد در موضوعات، صرف، نحو و تجزيه و تركيب و نیز بخشي از سئوالات از كتب خوانده شده (صرف ساده، صمديه، سیوطي و مغني) و مابقي سئوال ها كاربردي و با تاكيد بر قرآن  و حديث است.

مسئول واحد برنامه ريزي آموزش و پ‍ژوهش حوزه علميه اصفهان اضافه کرد: المپياد علمي ادبیات، 17 بهمن ماه ساعت9 صبح در سالن اجتماعات مدرسه علميه صدر بازار برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند  و واجد شرايط مي توانند تا 22آبان ماه به با مراجعه به مركز مديريت حوزه علميه اصفهان، اتاق 22 اقدام به ثبت نام نمایند.

وی در پایان یادآور شد: به نفر اول كمك هزينه سفر عمره مفرده، نفر دوم كمك هزينه سفر به عتبات عاليات و نفر سوم كمك هزينه سفر به مشهد مقدس اهداء می شود وبه ديگر افراد شايسته تقدير نيز جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha