دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت‌الله‌ جوادی آملی با تاکید بر حضور فضلا و طلاب حوزه در همایش خطر جریانات تکفیری، تاکید کردند: باید مباحث عمیق توحیدی و معارف اهل بیت(ع) را برای شرکت‌کنندگان در همایش ارایه کنیم تا با دست پر از ایران خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  معظم له در جلسه درس تفسیر خود در مسجد اعظم در سخنانی با اشاره به برگزاری کنگره خطر جریانات تکفیری اظهاداشتند: به برکت امام و خون‌های پاک شهدا و حمایت مراجع و رهبری، بزرگترین همایش در حوزه علمیه در حال برگزاری است و شما عزیزان باید کمر همت ببندید و گفت‌وگو بگیرید و مصاحبه کنید تا میهمانان با دست پر از این کشور برگردند.

ایشان بیان داشتند: این افراد از 83 کشور آمده‌اند که آوردن آنان از این تعداد کشور کار آسانی نبوده است؛ همه مراجع و مسئولین و حوزه و دانشگاه تلاش کردند تا اینها بیایند و شما باید حرف‌های عمیق توحیدی را که دارید به اینها منتقل کنید؛ اگر حضور در جلسه لازم بود شرکت ‌کنيد، ايراد مقال يا ارائه مقالت لازم بود ارائه کنيد.

معظم له با اشاره به اقتدار حوزه های علمیه، بیان داشتند: اگر دير بجنبيم نظير آنچه که در جريان وهابيت در حرمين و تخریب قبور ائمه علیهم السلام، پيدا شد، پيدا مي‌شود.

حضرت آیت الله جوادی آملی عنوان کردند: قبلاً يک وقتي مي‌گفتند «اطلبوا العلم ولو بالصين» اما الآن شرق و غرب مي‌گويد ، برای کسب علم به قم و ایران مهاجرت کنید، الان بيش از هفتاد مليت آمدند در قم دارند درس مي‌خوانند، طلبه مي‌شوند و صداي امام و انقلاب و معارف اهل بيت(ع) به دیگر نقاط دنیا می رسانند.

ایشان تاکید کردند: الآن فرصت مناسبي است که شما اين بزرگواري را بکنيد بگذاريد اينها با دست پر برگردند، آنها(میهمانان همایش) را رها نکنید و شبهات را پاسخ دهید زیرا قرآن و روایات ما را رها نکرده‌اند و به اندازه کافی برای آنان پاسخ داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نازی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    سلام به نظر روایت اطلبوا العلم ولو بالسين به صورت ولو بالصین صحیح باشد.