چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 340374
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
5

طرح "حجره تا سنگر" باهدف دیدار با خانواده های شهدای طلبه و روحانی، به ابتکار پایگاه بسیج شهید بستانی مدرسه علميه خان یزد، به اجرا در آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد،  در راستای اجرای طرح "حجره تا سنگر"،  جمعی از مسئولین و طلاب مدرسه علميه امام خمینی(ره) به همرا ه مسئولینی از بنیاد شهید، با خانواده طلبه شهید سیداحمد حسینی دیدار كردند.

در ابتدای این جلسه صمیمی، با قرائت فاتحه یاد و خاطره این شهید بزرگوار و پدر مرحومش گرامی داشته شد و در ادامه مسئول پایگاه شهید بستانی مدرسه علميه خان به عنوان مجری طرح با تمجید از صبر و استقامت مادر شهید به تشریح اهداف این برنامه پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حبیبیان، مدیر مدرسه علميه امام خمینی(ره) نيز ضمن تقدیر و تشکر از اجرای این طرح، به بیان سوابق درخشان طلبه شهید سیداحمد حسینی پرداخت و با اشاره به استعداد و زکاوت عجیب این طلبه شهید، اظهار داشت: علی رغم مخالفت زيادي كه  برای حضور ایشان در خط مقدم و اصرار بر ادامه پيشرفت در علوم دینی بود، خواست الهی این بودکه سید احمد با حضور در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل، در جمع شهدا قرار بگیرد.

در ادامه مادر شهيد سیداحمد حسینی با تشکر از دلجویی و سرکشی همسنگران فرزند عزيزش در حوزه‌ها، با بیان خاطراتی از شهيد، حفظ نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی را از طلاب حوزه‌هاي علميه خواستار شد.

وی با اشاره به احترام زیاد سیداحمد به والدینش گفت: وقتی براي رفتن به جبهه از من اجازه گرفت، از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت و آرزوي من هميشه اين بود كه که یک بار او را در لباس روحانیت ببینم.

مادر شهيد سیداحمد حسینی افزود: آخرین بار که از قم آمد و قصد رفتن به جبهه را داشت به من گفت: به آرزویت رسیدی و من با لباس روحـانيت عکس گرفته‌ام و اگر شهید شدم آن عکس را دوستانم برایتان می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: چهار روز بعد از اعزام، سيداحمد در حمله تک دشمن در منطقه فاو به شهادت رسید و جنازه و عکسي كه با لباس روحانيت گرفته بود را برايمان آوردند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha