دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
بسیج طلاب

حوزه / کنگره تجلیل از روحانیون ایثارگر و طلاب بسیجی استان تهران با حضور مسئولان کشوری و استانی، در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، کنگره یکروزه تجلیل از روحانیون ایثارگر و طلاب بسیجی استان تهران، ظهر امروز و به مناسبت هفته بسیج،  با حضور آیت الله محمدی ری شهری، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، خانواده معظم شهدا، روحانیون ایثارگر و بسیجی، در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

در این کنگره علاوه بر تجلیل از روحانیون ایثارگر و طلاب بسیجی استان تهران، یاد و خاطره شهدای روحانی و ائمه جماعات شهید استان تهران گرامی داشته و بر ادامه راه شهدای روحانی برای بقا و دوام نظام اسلامی تأکید شد، همچنین خاطره گویی جمعی از روحانیون فعال در دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه های اجرا شده در این کنگره بود.

*کارنامه درخشان جهاد علمی روحانیت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این کنگره اظهار داشت: روحانیت همواره برای دفاع از آرمان های بلند انقلاب اسلامی در همه زمینه ها و عرصه های مختلف حضور فعال و حماسی داشته است.

حجت الاسلام مختار نظری افزود: روحانیت در جریان جهاد علمی خود، کارنامه درخشانی را ثبت کرده، به طوری که توانسته در اعصار و دوران مختلف، از اسلام ناب به خوبی دفاع کند.

وی ادامه داد: به برکت تلاش روحانیت طی هزار سال گذشته، فقه شیعه از چنان پویایی و برجستگی برخوردار است که توانسته پشتوانه حکومت اسلامی قرار بگیرد و این به دلیل حضور روحانیت در عرصه فقه اهل بیت محقق شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به تلاش دشمن در ضربه زدن به اعتقادات نسل جوان و نوجوان کشور، گفت: حضور روحانیون در بسیج می تواند بسیاری از توطئه ها را خنثی کرده و با حضور در پایگاهها برای مبارزه با این هجمه فرهنگی دشمن نقش آفرینی کند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha