چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
قرآن

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه کرمانشاه از برپایی کارگاه تخصصی حفظ قرآن کریم در 7 مدرسه علمیه استان با حضور اساتید برجسته، در آینده ای نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه گفت : با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با ترویج فرهنگ قرآن، حوزه علمیه کرمانشاه اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح مدارس علمیه استان کرده است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: برنامه های قرآنی در قالب تفسیر، روخوانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم با جدیت در مدارس استان پیگیری می شود تا طلاب انس بیشتری با قرآن بگیرند.

وی در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی تصحیح و تجوید صلاة را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: کارگاه تخصصی حفظ قرآن کریم در مدارس علمیه امام خمینی(ره)، آیت الله العظمی بروجردی (ره)، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، هرسین، صحنه و کنگاور به زودی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی فر ادامه داد: در این کارگاه از اساتید خبره و با تجربه حافظ قرآن استفاده می گردد و امیدواریم طلاب نسبت به فعالیت های قرآنی تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه در پایان یاد آور شد: علوم و مباحث قرآنی از اهمیتی خاصی برخوردارند و مدارس علمیه طلاب باید بصورت ویژه در این زمینه فعالیت نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha