سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
تصاویری از تبلیغ جهادی یک روحانی در روستایی در 350 کیلومتری اهواز

حوزه / همایش مبلغین استانهای غربی کشور با حضور حجت الاسلام و المسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور در در کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از کرمانشاه، همایش مبلغین بلند مدت استانهای ایلام ،همدان و لرستان به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ و آموزشهای کاربری حوزه های کشور و دیگر مسولین حوزه در مجموعه تالار بعثت شهرستان کرمانشاه برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی در این مراسم، با اشاره به تلاشهای مستمر فراوان  رسانه های غربی برای تبلیغ و ترویج علیه اسلام و رواج برنامه های غیر اخلاقی و متعارف و همچنین ایجاد انحراف بین جوانان و نوجوانان امر خطیر تبلیغ را رسالتی مهم  برای مبلغین و روحانیون دانست و گفت: همگان باید با اهتمام کامل و بیشتر در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند با ایجاد شبکه های اجتماعی متفاوت به طریق و اشکال گوناگون میان جوانان و مردم جامعه نفوذ کنند و با ایجاد گروهها و حلقه های متفاوت برای ایجاد انتقال سریع اخبار و اطلاعات و دستیابی به اهداف و برنامه های مدون و از پیش تعیین شده خود دست یابند، افزود: امروزه دشمنان سعی دارند با امکات ساده و قابل دسترس و با ارزانترین قیمت به تبلیغ برنامه های غیر متعارف خود بپردازند و با مدیریت و خط دادن به حلقه هایی که ایجاد می‌کنند ساده ترین راه را برای خود که بیشترین تاثیر و مخاطب داشته باشد انتخاب میکنند.

معاون تبلیغ حوزه کشور تصریح کرد : مبلغین منادی تبلیغ هستند و برای اینکار باید نیازهای نسل جوان را خوب بشناسیم و بیشتر به طرق گوناگون با آنها در ارتباط بود بطوری که بتوانند به راحتی نیازهای خود را بیان کنند .

وی متذکر شد: مبلغ باید با کلام و ارتباط پرمحتوای خود مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و با پیگیری و تجدید و تکرار این تاثیر تلاش بر نهادینه شدن آن داشته باشد تا از بیشترین و بهترین اثر آن در مخاطبین بهره گیری نمایند .

حجت الاسلام و المسلمین نبوی ، با بیان اینکه می توان پیام های دینی را در اوج جاذبه به مخاطب منتقل کرد یاد آور شد: در اسلام مواضع خوب و زیادی وجود دارد که می تواند دارای منافع مشترکی باشند و یکی از بزرگترین این موارد حج است که میتواند مسلمانان جهان را بیشتر به هم پیوند دهد.

وی یاد آور شد: اربعین حسینی به عنوان یکی از بزرگترین اجتماعات جهانی مسلمین است که در هیچ یک از دیگر ادیان وجود ندارد و یک حرکت کاملا جهادی است و همه ما باید از ظرفیتها استفاده کنیم و به عنوان سرباز امام زمان (عج) از دین اسلام دفاع کنیم و برای تمامی اقشار جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان دارای برنامه های خاص باشیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha