چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
اربعین حسینی

حوزه / مدت زیادی از تاسیس مرکز فرهنگی اسلامی توحید در تورینو ایتالیا نمی گذرد، اما این مرکز در همین مدت کوتاه توانسته است به مرکزی مناسب برای اجتماع شیعیان ایتالیا تبدیل شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز فرهنگی اسلامی توحید واقع در شهر تورینو ایتالیا، برنامه ویژه ای را به مناسبت اربعین حسینی تدارک دیده است.

این مرکز فرهنگی اسلامی که در برنامه های خود پذیرای شیعیان مقیم ایتالیا از ملیت های مختلف است طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام و یاران وفادار آن امام همام به استحضار می رساند مرکز فرهنگی اسلامی توحید تورینو-ایتالیا مراسم عزاداری را روز یکشنبه 14 دسامبر 2014 برگزار می نماید و پیشاپیش مقدم همه سوگواران و محبان اهل بیت علیهم السلام را گرامی می دارد.

بنابر اعلام این مرکز، مراسم از ساعت 15 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع و تا ساعت 18 با سخنرانی و مرثیه سرایی به زبانهای مختلف ادامه داشته و پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء عزادارن گرامی میهمان سفره اهل بیت علیهم السلام خواهند بود.

خاطر نشان می شود مدت زیادی از تاسیس مرکز فرهنگی اسلامی توحید در تورینو ایتالیا نمی گذرد، اما این مرکز در همین مدت کوتاه توانسته است به مرکزی مناسب برای اجتماع شیعیان ایتالیا تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha