سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
نمایشگاه پژوهش خراسان

حوزه/ سومین نمایشگاه مستقل دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان با حضور آیت الله علم الهدی، از امروز در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، این نمایشگاه با شرکت 40 موسسه، مرکز و مدرسه حوزوی خراسان در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با ارائه آثاری در قالب پایان نامه، تحقیق، نرم افزارهای چند رسانه ای، کتاب و ... بر پا شده است.

سومین نمایشگاه مستقل دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان از امروز هفتم تا 11 دی ماه دایر و آماده بازدید حوزویان و عموم علاقمندان می باشد.

حجت الاسلام صفرعلی فتح اللهی، مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان در رابطه با سومین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان، گفت: در این نمایشگاه تعدادی از مدارس علمیه، موسسات و مراکز حوزوی استان های خراسان در قالب 37 غرفه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به منظور معرفی و تجلیل از فعالیت های علمی و پژوهشی محققان حوزوی و نیز تشویق و ترغیب طلاب جوان برای ورود به عرصه پژوهش برپا شده است.

مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان افزود: عموم مردم می توانند از برنامه های این نمایشگاه همچون نشست های تخصصی بهره مند و با آثار و محصولات پژوهشی و علمی علما، فضلا و طلاب حوزه علمیه خراسان آشنا شوند.

 

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha