دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر این که ساخت مسجد باید در اولویت برنامه های فرهنگی و عمرانی قرارگیرد، خواستار گسترش فرهنگ نماز و تقدیر از شخصیت هایی که در برپایی نماز در مساجد تلاش کرده اند، شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، آیت الله موسوی جزایری، در دیدار اعضای ستاد برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، با تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در راستای برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه سراسری نماز، گفت: خوشبختانه فعالیت های خوبی در این زمینه انجام گرفت که بهترین آنها برگزاری همایش های شهری در ۲۷ نقطه استان خوزستان بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، ساخت و افتتاح چندین مسجد در حاشیه شهرها و روستاهای استان خوزستان را یکی از برکات برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در اهوازعنوان کرد و بیان داشت: ساخت مساجد و حسینیه ها باید در اولویت فعالیت های فرهنگی و عمرانی  قرار گیرد؛ چرا که در احادیث آمده است که اگر نماز پذیرفته شود، تمام اعمال انسان نیز پذیرفته می شود، بنابراین باید مردم نمازهای خود را در مساجد آن هم به جماعت اقامه کنند تا شاهد فیوضات و برکات آن نیز باشیم.

امام جمعه اهواز با تأکید بر معرفی شخصیت ها و علمای فعال در زمینه ترویج فریضه مقدس نماز، اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ نماز، باید از شخصیت ها و علمایی که در زمینه برپایی نماز در مساجد استان تلاش کرده اند، تقدیر به عمل آورد تا هم زمینه ای برای پیشرفت این گونه فعالیت ها باشد و هم به عنوان الگویی برای دیگر اقشار جامعه معرفی شوند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که باید در زمینه ترویج فریضه نماز و نماز جماعت مبلغان و روحانیان مدارس علمیه، فعالیت های تبلیغی و مثمر ثمری انجام دهند، گفت: سعادت اخروی و دنیوی مردم در گرو توجه به فریضه مقدس نماز است که باید در این خصوص طلاب و روحانیون توجه جدی کنند.

عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان و رییس ستاد برگزاری اجلاس نماز نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداخت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha