شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر این که تکفیری ها، تفکر صهیونیست ها را دنبال می کنند، گفت: کینه ای که تکفیری ها نسبت به مسلمانان دارند، نشان دهنده آن است که آنها ربطی به اسلام ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، در همایشی با عنوان «راهبرد مواجهه با جریان های تکفیری» به عنوان یکی از برنامه های سومین نمایشگاه مستقل دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان که در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به این که تکفیری ها، تفکر صهیونیست ها را دنبال می کنند، گفت: عملکرد این جریان به هیچ وجه اسلامی نیست و حتی برخی از کارهایشان در هیچ مذهبی یافت نمی شود.

 وی با بیان این که تنها 20 درصد مردم عربستان وهابی هستند، ادامه داد: کینه ای که تکفیری ها نسبت به مسلمانان دارند، نشان دهنده آن است که آنها ربطی به اسلام ندارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به این که حضرت مهدی(عج) می خواهد آیات الهی را محقق و عدالت را بر جهان حاکم کند و ظلم را از بین ببرد، گفت: اهل سنت نیز با این خصوصیت مخالف نیستند و نسبت به اهل بیت(ع) ارادت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ابراز داشت: تفکر تکفیری خطرناک است و باید برای مقابله با آن علمیا جهان اسلام آگاهی بخشی را در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اقتدار و عظمت نظام اسلامی، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به قدرت و عنایت الهی در امنیت است و کردستان نیز از این نظر در رتبه های نخست قرار دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha