چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 342227
۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
رادیو معارف

حوزه/ ویژه برنامه زنده «مهر و ماه» به مناسبت شب میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام از رادیو معارف پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با شب میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام، ویژه برنامه زنده «مهر و ماه» با هدف تبیین مجاهدت های فرهنگی این دو بزرگوار پخش می‌شود.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین علی فاضلی هیدجی کارشناس تاریخ و سیره به تبيين تلاش و مجاهدت‌هاي فرهنگي پيامبر اعظم صلی الله علیه و آله از جمله برنامه‌هاي تبليغي، مبارزه با رسومات جاهلي، تاييد آداب و رسوم صحيح اعراب، برنامه‌ريزي براي تبديل آموزه‌هاي دين به عنوان فرهنگ عمومي، تاكيد بر علم‌آموزي و اهميت علم، مبارزه با جهل و خرافه‌گرايي، آزاد‌سازي بردگان و اسراي جنگي در قبال آموزش‌ علم يا حرفه، نامه به سران كشورهاي غير اسلامي با هدف گسترش فرهنگ اسلام و ... می‌پردازد.

این پژوهشگر حوزه در قسمت‌های دیگری از این برنامه با تبيين تلاش‌ و مجاهدت‌هاي فرهنگي امام صادق علیه السلام به تاثير مكتب علمي امام بر فرهنگ جامعه، تبليغ فرهنگ ديني و اعزام مبلّغ، نقش فرهنگي سازمان وكالت و گروه صالحان خواهد پرداخت.

ویژه برنامه زنده «مهر و ماه» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت علیهم السلام پنج شنبه 18 دی 93 ساعت 19:15 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته خواهد شد. علاقمندان به دریافت این برنامه می توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «مهر و ماه» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha