دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام امین رصاف فارس

حوزه/ غربی ها با توهین به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، به دنبال برانگیختن احساسات مسلمانان و پس از آن، خشن جلوه دادن چهره اسلام و در حقیقت اسلام هراسی هستند، البته راه به جایی نخواهند برد.

حجت الاسلام امین رصاف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به اقدام موهن نشریه فانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و حمایت سران استکبار از این حرکت غیر اخلاقی و انسانی، گفت: توهین به اعتقاد بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، نشان از انحطاط درفرهنگ غرب دارد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر این که غربی ها به دنبال برانگیختن احساسات مسلمانان و پس از آن، خشن جلوه دادن چهره اسلام و در حقیقت اسلام هراسی هستند، ابراز داشت: آنان نمی دانند که این کارها نه تنها جلوی موج اسلامی خواهی را نمی گیرد، بلکه موجی از اسلام گرایی را  در جهان به راه خواهند انداخت.

وی با اشاره به این که دشمنان هر از گاهی برنامه ای را برای تضعیف اسلام طراحی می کنند، افزود: غربی ها زمانی با توهین به نبی مکرم اسلام(ص)، زمان دیگری با به راه انداختن مسئله ی 11 سپتامبر و لشکرکشی  به کشورهای اسلامی و ...، تلاش دارند مسلمانان را تحت فشار قرار داده و چهره ی اسلام را مخدوش جلوه دهند. آنان در حقیقت به دنبال عرضه اسلام خود ساخته به جامعه جهانی هستند تا جهانیان را از اسلام بهراسانند.

حجت الاسلام رصاف با تاکید بر این که امروز هوشیاری مسلمان ها نسبت به گذشته در مرتبه بسیار خوبی قرار دارد، تصریح کرد: مسلمانان با دقت، شیطنت ها و فتنه جویی های دشمنان را رصد می کنند و در مقابل حرکت های مذبوحانه آنان، مقتدر و هوشمندانه خواهند ایستاد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان تاکید کرد: اهانت دشمنان به مقدسات امت اسلامی، بر عزم و اعتقاد مسلمانان برای مقابله با توطئه ها و تفرقه افکنی ها می افزاید و بیش از هر زمان دیگر وحدت مسلمین را تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha