چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
اسد عاصی لبنان

حامی حوزه/ بار دیگر رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی مستقیم تروریست هایی است که در سوریه فساد می کنند و بار دیگر ناچار شد به طور مستقیم برای یاری این گروه ها دخالت کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ اسد عاصی رییس مجلس اسلامی علوی های لبنان، شهادت مجاهدان مقاومت لبنان را محکوم کرد و گفت: بار دیگر رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی مستقیم تروریست هایی است که در سوریه فساد می کنند و بار دیگر ناچار شد به طور مستقیم برای یاری این گروه ها دخالت کند به ویژه پس از پیروزی های بزرگ محور مقاومت در سوریه عزیز.

شیخ عاصی در بیانیه خود به این مناسبت افزود: ما در مجلس اسلامی علوی این جنایت در سرزمین سوریه را محکوم می کنیم؛ جنایتی که منجر به نقض حاکمیت سوریه و شهادت مجاهدان قهرمانی شد که از تقدیم جان خود در یاری حق در جبهه مقاومت دریغ نکردند.

رییس مجلس اسلامی علوی های لبنان، شهادت این مجاهدان را به مقاومت و رهبران آن و خانواده های شهدا تسلیت گفت و از خداوند متعال خواست این شهدا را در درجات بالا میهمان خود سازد. رحمت و مغفرت و رضوان خدا بر این شهدا باد و خداوند به خانواده های آنها صبر و آرامش عنایت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha