پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 343264
۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
حکمت اسلامی

حوزه/ مجمع عالی حکمت اسلامی در راستای بالندگی و ارتقای سطح علمی گروه های مختلف علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانش پژوهان و طلاب حوزه کارگاه‌های تخصصی علمی را برگزارمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» این نشست ها و کارگاه‌های تخصصی به شرح ذیل است؛

پنجاهمین جلسه گروه علمی فلسفه اخلاق

پنجاهمین جلسه گروه علمی فلسفه اخلاق با موضوع؛ بی طرفی و سودگرایی اخلاقی با ارائه بحث توسط  حسین سورکی و با حضور اعضاء گروه یک شنبه 5 بهمن 93 ساعت 19:30 در اتاق جلسات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.

یکصد و بیست و ششمین جلسه گروه علمی معرفت شناسی

یکصد و بیست و ششمین جلسه گروه علمی معرفت شناسی با موضوع؛ مؤلفه ها و ساختارهای بشری؛ تصدیقات یا قضایا با ارائه حجت الاسلام حسین زاده و با حضور اعضاء گروه شنبه 4 بهمن 93 ساعت 20 در اتاق جلسات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، در هفته گذشته این مجمع نشست ها و جلسات علمی را با عناوین؛ "بررسی و تبیین نظام مسایل فلسفه حقوق در هشتمین جلسه گروه علمی فلسفه حقوق"، " تتمه مباحث تطوّر ساختاری در علم کلام (مبانی نظری) در یکصد و نهمین جلسه گروه علمی کلام"، "هشتمین جلسه گروه علمی فلسفه حقوق"، " تعیین زمان بین الطلوعین در یکصد و دوازدهمین جلسه گروه علمی فلسفه" و "بررسی رویکردهای مختلف در الهیات تطبیقی و گفتگوی ادیان در چهل و هفتمین جلسه علمی فلسفه دین" را برگزار کرده است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از نشست های علمی این مجمع به پایگاه اطلاع رسانی مجمع عالی حکمت اسلامی به نشانی www.hekmateislami.com مراجعه کنند.

انتهای پیام  313/17

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha