پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 343481
۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
ولدبیگی امام جمعه مهران

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهران با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، گفت: این حرکت سخیف با ادعای کذب کشورهای غربی در مورد رعایت حقوق بشر منافات دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام روح‌الله ولدبیگی، در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مهران، در دفتر امام جمعه، با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت دهه فجر در احیای امر به معروف، اظهار کرد: اگر به درستی عظمت و شکوه دهه فجر برای مردم تبیین نشود این ایام بزرگ و افتخار آفرین ملت به دست فراموشی می‌رود.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ما در دهه فجر 57 با دستان خالی و تنها با ایمان به خدا و ولایت‌مداری توانستند ریشه فساد و ظلم طاغوت را از میهن برکنند و این عظمت مردم باید همواره در تاریخ ماندگار بماند.

امام جمعه مهران همچنین با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص)، گفت: این حرکت با ادعای کشورهای غربی در مورد رعایت حقوق بشر منافات دارد.

حجت‌الاسلام ولدبیگی تصریح کرد: یکی از حقوق هرشخص، احترام به حقوق دینی اوست، اما فرانسه با این کار نشان داد که رعایت حقوق بشر در این کشور دروغ است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha