سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حوزه علمیه خراسان

حوزه/ پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان با بخش‌های مختلف، به نشانی اینترنتی http://www.hozehkh.com در دسترس عموم علاقمندان قرار دارد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»،"پرتال طلاب"، "پرتال اساتید"، "پرتال مدارس"، "پرتال کارکنان"، " کتابخانه دیجیتال"، "اخبار مرکز مدیریت حوزه"، "بیانات رهبر معظم انقلاب و مدیر عالی حوزه"، " اطلاعیه ها"، "پایان نامه ها"، "گزارش تصویری"، « انتقادات و پیشنهادات» و ... از عناوین این پایگاه می باشند، البته ورود به پرتال ها تنها با شناسه و رمز عبور قابل امکان پذیر می باشد.

""علما و فرزانگان حوزه"، "کلام و اندیشه اسلامی"، "اخبار نمايندگی های خراسان شمالی و خراسان جنوبی"، "اخبار مدارس علمیه"، "اخبار خدمات رفاهی"، "سند چشم انداز"، "پذيرش طلاب حوزه علميه خراسان شمالی و جنوبی"، "تبلیغ و آموزه های کاربردی"، "مرکز آموزش"، "مرکز مشاوره" و "سیاسی"، "بانک ایده"، "ارتباط با ما" و ...  از دیگر عناوین این پایگاه می باشند.

قسمت اسلاید این پایگاه نیز که در مرکز آن واقع شده است، مربوط به مباحث کلان حوزه علمیه و بعضاً منوّیات مقام معظم رهبری می باشد که به صورت ویژه به آن پرداخته می گردد و در ذیل آن سه عنوان از اخبار برگزیده پایگاه که می تواند مربوط به حوزه های استان های خراسان جنوبی و شمالی باشد، در آن منتشر می گردد.

همچنین در صفحه اصلی این پایگاه از طریق « آزمون ورودی حوزه علمیه خراسان»، « ثبت نام مسابقات قرآن کریم» و« ثبت نام دهمین فراخوان آثار پژوهشی» جدیدترین وقایع حوزه علمیه خراسان به مخاطبین اطلاع رسانی می شود.

لازم به توضیح می باشد، وجود بیش از 3940 عنوان پایان نامه موجود در این پایگاه وجود دارد که در موضوعاتی از جمله اعتقادی، رذائل اخلاقی، علوم قرآن و حدیث، حج، تاریخ تشیع، تربیتی، نهج البلاغه، سیره معصومین(ع) و... می باشند.

معاونت آموزش و پژوهش، معاونت پشتيباني و منابع انساني، معاونت فرهنگی و تربیتی، دفتر مدارس علميه خواهران، دفتر تجهیز و توسعه مدارس و مراکز، ستاد تفسیر،  دفتر امور اهل سنت، دفتر فناوری اطلاعات،  روابط عمومی از بخش های حوزه علمیه خراسان می باشند که در این پایگاه به معرفی آنها پرداخته شده است.

علاقه مندان می توانند برای استفاده از محتوای پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، به نشانی اینترنیhttp://www.hozehkh.com  مراجعه نمایند.

انتهای پیام   17/313

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha