دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
شهاب الدین حسینی - اوقاف آذربایجان شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی امروز، در نشست کمیته بانوان سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اعلام این مطلب گفت: این مسابقات با حضور بیش از 500 نفر از داوطلبان کشوری برگزار خواهد شد که تعداد 170 نفر در بخش خواهران به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به حضور قاریان و حافظان برجسته بین‌المللی و کشوری قبل از برگزاری مسابقات در استان گفت: تا به امروز بیش از 90 محفل قرآنی ویژه بانوان و آقایان در استان اجرا شده است که توجه به محتوای برگزاری مسابقات از دغدغه‌های اصلی ما بوده  است  لذا  در همین راستا شخصیت‌های برجسته قرآنی و اساتید خبره اخلاق از جمله  حجج الاسلام  قرائتی و راستگو در زمان برگزاری مسابقات دراستان حضور خواهند یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به فضاسازی شهری در راستای تبلیغ این مسابقات افزود: 13 نماد شهری با محوریت تبلیغ و ایجاد فضای قرآنی توسط شهرداری تبریز طراحی شده است و در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی از رشد بیش از 100 برابری داوطلبان استانی خبر داد و گفت: در سال 91 تعداد کل 1400 متسابق در مسابقات شهرستانی و استانی آذربایجان شرقی شرکت کرده بودند که در سال جاری با رشد قابل توجهی این تعداد فقط در شهر تبریز به 103 هزار نفر رسیده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha