چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
بانوان قران

حوزه/ مدرسه علميه معصومیه(س) شيراز از راه اندازی دارالقرآن و تربیت طلاب حافظ قرآن در این مدرسه خبر داد.

خانم تقي پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در شيراز گفت: مدرسه علميه معصوميه(س) شيراز، فروردین سال 1391 به همت آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس تأسیس گردید و در حال حاضر 36 طلبه در آن مشغول تحصیل می باشند.

وي با اشاره به فعالیت های پژوهشی طلاب، افزود: ارسال 36 اثر پژوهشی به جشنواره های بانوی کرامت، رشد و علامه حلی بخشی از فعالیت های پژوهشی طلاب این مدرسه می باشد.

مدير مدرسه علميه معصوميه(س) شيراز خاطرنشان کرد: طي سال جاری، با تلاش اساتید 4 نفر از طلاب این مدرسه به عنوان برگزیدگان علمي شناخته شدند.

وی همچنین راه اندازی دارالقرآن، برگزاري کلاس حفظ قرآن کریم و تبیت طلاب حافظ،  اعزام باانوان مبلغه به روستاهای اطراف شیراز بصورت هفتگي، برگزاری کلاس های تخصصی مهدویت، برپایی اردوی مشهد مقدس ویژه ممتازین علمی، پژوهشی و فرهنگی و ... را از جمله فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مدرسه معصومیه(س) برشمرد. 

تقی پور در پایان با اشاره رویکرد مقام معظم رهبری به مسئله جمعیت، ابراز داشت: مدرسه معصومیه(س) در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بصورت سالانه همایشی با موضوع "جمعیت" را با شرکت خانواده های طلاب شیراز و با حضور اساتید و کارشناسان کشوری برگزار مي كند.

انتهاي پيام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha