یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
موسوی - امام جمعه الشتر

حوزه / امام جمعه الشتر، با بیان اینکه امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدا ، دلاوری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هستیم، گفت : باید از این میراث گران‌بها حراست نماییم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام موسوی،در جلسه شورای اداری شهرستان "سلسله"  که با حضور محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، برگزار شد، وجود امنیت را راهی به سوی کمال انسان عنوان کرده و افزود : وجود  امنیت  و عدالت در سطح جامعه باعث می شود، افراد جامعه با ارزش‌ها و اخلاق‌های انسانی و پسندیده  آشنا شده و همین عامل، زمینه ساز کاهش وقوع جرم در جامعه است.

امام جمعه الشتر، با بیان این‌که  امنیت امروز جامعه را مدیون  خون شهدا، دلاوری‌ها و جانفشانی‌های  رزمندگان هستیم افزود :  باید از  این میراث گرانبها حراست نماییم .

وی بیان داشت :  رهبر معظم  انقلاب دهه چهارم انقلاب  را دهه  پیشرفت و عدالت نام نهاده اند که امیدواریم همه در برای تحقق  این مهم گام برداشته و زمینه های لازم نیز برای تحقق آن فراهم شود.  

حجت الاسلام موسوی، در پایان تاکید کرد: نقش فرهنگ در ایجاد امنیت مهم است و اگر بخواهیم مردم به کمال رسیده و ارزش ها را لمس کنند، لازمه آن این است که امنیت و عدالت در جامعه وجود داشته باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha