چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
پاسخگویی به سئوالات دینی

حوزه/ رئیس اداره آموزش های کاربردی تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از جذب مبلغان ویژه پاسخگویی به سئوالات دینی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین زنده دل ، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» با اعلام این خبر گفت: برنامه‌ریزی منسجم و سیاست­گذاری واحد می‌تواند منجر به بازخورد و بهره‌وری بیشتر مراکز پاسخ­گویی به سوالات دینی در سطح کشور شود

وی، ادامه داد: عدم تخصص و تجربه کافی برخی پاسخگویان به سئوالات و شبهات، ناهماهنگی در جذب و مدیریت مطلوب، تمایل برخی کارشناسان به ارائه پاسخ‌ها و نسخه‌های غربی که هیچ سنخیتی با اصول و معارف دینی ما ندارد و تعارضی که گاه بین پاسخ یک کارشناس با رویکرد دینی و کارشناسی دیگر با رویکرد غربی به وجود می‌آید، از مشکلات و آسیب‌های برخی مراکز پاسخگویی در سطح کشور است.

رئیس اداره آموزش های کاربردی تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درباره محورهای فراخوان جذب مبلغان پاسخگو، گفت: کلام و عقاید، فرق و مذاهب، اخلاق، احکام، تاریخ و سیره معصومین(سلام الله­ علیهم)، فرهنگ و معارف قرآن و اهل­بیت(سلام­ الله­ علیهم) محورهای این فراخوان را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه طلاب سطح 2 و مبلغان رتبه 2و3 تبلیغی می توانند در این دوره شرکت کنند، افزود: امکان بکارگیری در نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی، اولویت در اعزام­ های تخصصی، اعطای گواهی پایان دوره و ... از امتیازات این دوره است.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    0 0
    باسلام ثبت نام از كي شروع ميشه