سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
14

حوزه/ معاونین جدید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران براهتمام به تولید علم و تلاش جهادی در این عرصه تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» محمودخالقی معاون جدید آموزش حوزه علمیه خواهران در مراسم تکریم و معارفه  معاونین جدید این مرکز علمی در سخنانی اظهارداشت: آنچه امروز به دست بنده رسیده است با تلاش های مستمر دوستان تحقق یافته است بطوریکه بسیاری از طرح های این معاونت 5 سال متوالی به دلیل عدم بودجه لازم تصویب نشد و همکاران درگذشته با مشقت زیاد این طرح ها را به سرانجام رسانیدند.

وی افزود: اگر بخواهیم مدیر یا افرادی را بسنجیم می بایست به دورانی نگاه کنیم که این افراد در چه شرایطی امور را هدایت کردند و به جلو پیش بردند، و معاونت آموزشی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران یک مصداق بارز از این نوع تلاش جهادی است که با دست خالی گام های موثری را برداشتند و امروز آن را به ما تحویل داده اند.

در ادامه حجت الاسلام علی اکبر حصاری با بیان مطالبی اظهارداشت: بنده نیز امروز کاری را تحویل گرفته ام که سالها رنج، محرومیت طاقت فرسا را متحمل شدند تا این نهال نوپا را به درختی تنومند مبدل ساخته و امور آن را به روزرسانی کنند.

معاون جدید پژوهشی حوزه علمیه خواهران بیان داشت: ساختار جدید معاونت پژوهشی بر آن است نسبت به تولید علم در بین مدارس علمیه اهتمام جدی تری داشته باشد و حوزه های مختلف تولید علم را در ابعاد و موضوعات مختلف علوم اسلامی و انسانی فراهم سازد.

وی گفت: این معاونت به عنوان پلی فعال در بین سازمان ها و نهادهای همسو نقش آفرینی کرده و به دنبال تبدیل و علمیاتی کردن تعاملات کارکردی است.

در ادامه معاون جدید ارتباطات و امور حوزه خواهران به ایراد سخن پرداخت و افزود: در طول این سالها این معاونت که در ساختار قدیم از آن به عنوان معاونت امور شهرستان ها یاد می شد، 6 معاون را تجربه کرده است و در سه بار بازنگری شده است که در شورای سیاستگذاری تصمیم بر آن شد که به عنوان معاونت ارتباطات و امور حوزه های مرکز تغییر وضعیت بدهد.

حجت الاسلام ابراهیمیان بیان داشت: آنچه حوزه های علمیه خواهران باید نسبت به آن توجه داشته باشد دو نکته است یکی آنکه حوزه علمیه خواهران و جایگاه خود را به خوبی بشناسیم و دیگر آنکه ارتباطات ما با سایر سازمان ها و مراکز به ویژه بیوت مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه قوت بیشتری بگیرد تا بتوانیم گام ترقی و پیشرفت را بیش از پیش برداریم.

در پایان مراسم حجت الاسلام حسینی که پیش از این عهده دار معاونت آموزشی حوزه های علمیه خواهران بود در سخنانی گفت: طی این سالها درصدد بودیم که شأن این معاونت حفظ شود و الحمدلله به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کردیم.

مشاور عالی مدیرحوزه علمیه خواهران افزود: حوزه علمیه خواهران طی این سالها صرفا با همدلی و تعاون به رسالت علم آموزی و پرورش طلاب تاثیرگذار گام برداشته است و از این پس نیز این گام ها محکم تر برداشته خواهد شد.

در پایان این مراسم احکام معاونین جدید توسط حجت الاسلام جمشیدی به آنان تحویل داده شد.

انتهای پیام   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha