سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
18

حوزه/ مردم تظاهرات کننده خواستار آزادی فوری تمام مبارزان و رهبران زندانی مردم از جمله شیخ علی سلمان شدند و احکام ظالمانه دادگاه بحرین در مورد اعدام و حبس ابد و لغو تابعیت جوانان بحرین را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز دوشنبه شهرها و مناطق مختلف بحرین شاهد تظاهرات گسترده مردمی بود. این راهپیمایی بنا به فراخوان ائتلاف جوانان 14 فوریه برگزار شد.

مردم تظاهرکننده خواستار آزادی فوری تمام مبارزان و رهبران زندانی مردم از جمله شیخ علی سلمان شدند و علاوه بر این احکام ظالمانه دادگاه بحرین در مورد اعدام و حبس ابد و لغو تابعیت جوانان بحرین را محکوم کردند.

جمعیت تظاهرکننده در شهرهای البلاد القدیم، المصلی، ابوصیبع، سلماباد و الدیه تصاویر جوانان زندانی و تصاویر دبیر کل جمعیت الوفاق را در دست داشتند و شعار هایی مبنی بر همبستگی خود با زندانیان و خانواده های انها اعلام کردند و مخالفت خود را با سرکوب مردم بحرین و استمرار فضای امنیتی علیه معارضان اعلام کردند.

مردم بحرین همچنین با تشکیل کمربند انسانی احکام ظالمانه دادگاه بحرین در مورد پرونده انفجار الدیه را محکوم کردند و خواستار محاکمه عادلانه این افراد و تمام زندانیان شدند و این شعار را سر دادند که«ستعجزون و لن نعجز»(شما خسته می شوید ولی ما هرگز از پا نمی نشینیم).

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha