یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
آیت‌‌الله عالمی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بر لزوم توجه به شهر مقدس قم تاکید کرد و گفت: مسئولان جهاد کشاورزی استان بر این اندیشه هستند که بتوانند وظیفه تاریخی خود را عملی کرده و توقعات مورد انتظار برای قم را عملیاتی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسن عالمی در دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل منابع طبیعی استان قم، اظهار داشت: از سال 1369 تا 1373 در استان قم به عنوان مسئول حوزه ولی فقیه در جهاد سازندگی قم خدمت کردم و در این مدت هم شاید روستایی نباشد که به آن نرفته باشم و به همین دلیل ضرورت تلاش مضاعف برای محیط طبیعی شهر قم کاملا احساس می شود.

وی تصریح کرد: شهرمقدس قم متعلق به اهل‌بیت پیامبر(ص) است و به همین دلیل باید به گونه ای شایسته ساخته شود.

عضو خبرگان رهبری افزود: فرهنگ اهل بیت(ع) باید به تمام دنیا معرفی شود و این امر از قم اشاعه پیدا می کند نباید به دلیل اهمال و غفلت تاخیر افتد.

آیت الله عالمی با تقدیر از زحمات مدیرکل منابع طبیعی استان قم، ابراز داشت: مسئولان جهاد کشاورزی استان نیز بر این اندیشه هستند که بتوانند وظیفه تاریخی خود را عملی کرده و توقعات مورد انتظار برای قم را عملیاتی کنند.

وی در پایان از زحمت هیئت علمی تدوین دایرة المعارف کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست قدردانی کرد. 

خاطرنشان می شود دایرة المعارف کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و جامعة المصطفی در بیست جلد در حال تدوین است که تاکنون دوجلد آن انتشار یافته است.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha