چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
معاونت تهذیب

با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه ، مدیر و معاونان، مسائل تهذیبی حوزه کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد.

به گزارش سرویس استان‌های خبرگزاری «حوزه»، هم اندیشی مدیر و معاونان حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در این استان و حجت الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی ، معاون تهذیب حوزه های علمیه، برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه مسائل و مشکلات تهذیبی حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی و راهکارهای حل آن ارائه شد.

برپایه این گزارش، در این هم اندیشی که حجت الاسلام و المسلمین فاضل،معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه هم حضور داشت، هر کدام یک از معاونان حوزه علمیه استان ، دغدغه های خود را بیان و در پایان به سئوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

گفتنی است: شرکت و سخنرانی در همایش "روحانیت، بصیرت سیاسی و اجتماعی؛ ضعفها و قوتها"، از دیگر برنامه های، حجت الاسلام و المسلمین حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

لازم به ذکر است: سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و حجج الاسلام والمسلمین عبدالهی، دادستان کل کشور، عبدالکریم فرحانی، معاون آموزش و امور حوزه های علمیه، بخشی دیگر  از برنامه های این همایش بود.

همچنین هریک از معاونین آموزش و امور حوزه های، آمار و بررسی و تهذیب در جمع فضلا به سخنرانی پرداخته و سپس به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha