پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه شهداء ولایت پذیری را به ما یاد دادند، تصریح کرد: کمال ، علم، عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداء است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، امروز در یادواره سرداران و 122 شهید پشتیبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: رزمندگان اسلام در دروان هشت سال دفاع مقدس، افتخار آفرینی های بزرگی را آفریدند

وی با اشاره به اینکه شهداء " عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ" هستند، ابراز داشت: انسان خلیفه خدا بر روی زمین است و می تواند با ایثار و جهاد این جایگاه را حفظ نماید و خود را به کمال برساند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهداء مسیر حرکت انسان به سوی کمال را در جامعه یادآوری کرده اند، افزود: شهداء با جانفشانی، امنیت، آسایش و پیشرفت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه راه شهداء هموار کردن سرعت رسیدن به کمال برای انسان ها بوده است، گفت: شهداء ستاره های نورانی بودند که با ادامه راه انبیاء و اولیای الهی توانستند جایگاه و نقش ولایت در زندگی مردم را دوباره پر رنگ کنند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه شهداء ولایت پذیری را به ما یاد دادند، خاطر نشان کرد: کمال ، علم، عزت، و سرافرازی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداء است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه دین اسلام به برکت خون شهیدان زنده مانده است، گفت: شهداء با انتخاب مکتب اهل بیت(ع) از مرزوبوم میهن اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha