چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
کد خبر: 347279
۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
19

حوزه/ مواد غذایی حلال و سخنرانی‌های متنوع از برنامه‌های سه روزه «وندی بازار» است که از روز 14 فروردین در مسکو آغاز به کار کرده و امروز به کار خود پایان می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشریه مسلمانکا (زن مسلمان )وابسته به بنیاد مطالعات اسلامی روسیه در نمایشگاه حلال "وندی" مسکو شرکت کرد.

مواد غذایی حلال و سخنرانی‌های متنوع از برنامه‌های سه روزه «وندی بازار» است که از روز 14 فروردین در مسکو آغاز به کار کرده و امروز به کار خود پایان می دهد.

طی 36 ساعت برنامه سه روزه، 25 برند، 5 برنامه نمایش مد و 30 سخنرانی و مستر کلاس برگزار خواهد شد. هدف اصلی از برگزاری "وندی ـ بازار"، ایجاد ارتباط، ایده پردازی، و سامان بخشیدن به همکاری عملی شخصیت‌ها و پروژه‌ها در موضوع حلال است

هدف این برنامه، ارائه جایگزین زنده و واقعی برای جریان مرکزی سبک زندگی در زمینه مُد، درهم شکستن کلیشه‌های تنگ‌نظرانه برداشت از مد و نقض آرای مبتنی بر فلسفه مصرف و منفعت جویی است

خانم تاتیانا کریلاوا و تینا میتوسوا از جمله شخصیت‌ها و سخنرانان شرکت کننده در این برنامه از سوی "مسلمانکا" است.

موضوع هنر ابروباد سازی، ارائه تمریناتی برای سلامتی مفاصل و ستون فقرات، خوشنویسی عربی و خوشنویسی ایرانی از جمله این برنامه‌های مسلمانکا در وندی بازار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha