چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 347490
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
قران

حوزه/ مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه از افزایش 3 برابری حضور طلاب در مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی مقنی نصرآبادی ، با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه، خاطرنشان ساخت: آزمون این دوره  از مسابقات در رشته های حفظ قرآن و حدیث، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، اذان و فراز خوانی قرآن  اسفندماه سال گذشته به صورت سراسری و همزمان در مراکز استانها برگزار گردید .

وی با اشاره به افزایش ثبت نام این دوره از مسابقات نسبت به سالهای قبل، افزود: بیش از ده هزار ثبت نام از طریق سایت دفتر قرآن و عترت و معاونت های تهذیب مدیریت های استانی حوزه های علمیه ثبت شد.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه تصریح کرد : امسال نسبت به سال های گذشته استقبال بسیار خوبی از این مسابقات انجام شد که در نهایت شاهد افزایش 3 برابری حضور طلاب نسبت به سال  گذشته بودیم .

حجت الاسلام مقنی نصرآبادی، زمان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات را 17 تا 19 اردیبهشت  سال جاری  اعلام کرد و گفت: بیش از 120 نفر به مرحله نهایی راه یافته اند که باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی، با بیان اینکه مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه  در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار خواهد شد، یادآورشد: امسال این آزمون در سطح کیفی بسیاری بالایی طراحی شده و در حاشیه آن هم برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha