چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حرم حضرت معصومه جمکران

حوزه/ ستاد هم افزایی آستان های مقدس حرم حضرت رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در این مکان مقدس تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، جلسه هم افزایی معاونت های فرهنگی آستان های مقدس با موضوع با موضوع انسجام و سیر مشترک در عملیات فرهنگی زائران غیر ایرانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگانی از معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت معصومه (علیهما السلام) حضور داشتند، شرکت کنندگان گزارشی از برنامه ها و خدمات خود به زائران غیرایرانی و راه های تقویت آنها و همکاری مشترک ارائه کردند.

حجت الاسلام هاشمیان سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این جلسه گفت: هدف از تشکیل ستاد استفاده از ظرفیت بهینه آستان های مقدس جهت نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام) است.

وی افزود: در گام اول اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات پیرامون زائران غیر ایرانی میان این سه آستان مقدس صورت می گیرد و به دنبال آن هستیم که در قالب سامانه اطلاعاتی و ارتباطی تداوم ارتباط با زائران غیرایرانی داشته باشیم.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تشیکل ستاد هم افزایی اماکن مقدس، از طریق ایجاد پایگاه داده مشترک، تبادل اطلاعات و ارتباط بین آستان های مقدس صورت گیرد و روح واحدی بر پیام های فرهنگی این سه نهاد مقدس حاکم شود تا بتوانیم آموزه های اسلام ناب محمدی را بهتر و بیشتر به تشنگان معارف اهل بیت (علیهم السلام) در سراسر عالم منتقل کنیم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha