چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
علیرضا غیبی نماینده طلاب تبریز

حوزه/ نماینده طلاب تبریز در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خانه‌های عالم بسیاری در کشور ساخته شده است که بعضا بدون عالم هستند و نیازمند به این است که طلاب و روحانیون به این مناطق برای تبلیغ بروند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علیرضا غیبی چهارشنبه شب در نشست عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم در سالن اجتماعات جامعه مدرسین ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) گفت: حوزه‌های علمیه با مشکلات بسیاری رو به رو هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان طلاب باید برای تقویت  مدیریت مدارس علمیه اهتمام به خرج دهند افزود:  تقویت  اساتید از دیگر اموری است که نمایندگان در این زمینه می توانند نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام غیبی با اشاره به اینکه اساتید و مدیریت‌ها تأثیر خوبی در موفقیت حوزه‌های علمیه دارند بیان کرد: نمایندگان اساتید خوب را به حوزه‌های علمیه معرفی کنند.

وی مسئله تبلیغ را مورد توجه قرار داد و گفت: خانه‌های عالم بسیاری در کشور ساخته شده است که بعضا بدون عالم هستند و نیازمند به این است که طلاب و روحانیون به این مناطق برای تبلیغ بروند اگر عده ای شرایط لازم را دارند، به این مناطق بروند تا به وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه یعنی تبلیغ عمل کنند.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha