یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
کد خبر: 348769
۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
دین اسلام

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهک گفت: در سال گذشته 30 جلسه گفتمان دینی با موضوعات مختلف در بخش کهک قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی المدنی روز سه شنبه در جلسه‌ای که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات گفتمان دینی در مدارس و مساجد یکی از برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی است که این طرح در بخش کهک مورد استقبال مدارس و دانش آموزان قرار گرفته است.

وی گفت: در جلسات گفتمان دینی به دلیل اینکه به صورت چهره به چهره و در فضای صمیمی و دوستانه برگزار می‌شود، نوجوانان و جوانان به راحتی شبهات و مشکلات خود را با استادان در میان می‌گذارند و پاسخ‌های لازم را دریافت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهک اضافه کرد: مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس به دلیل تاثیرگذاری این جلسات، تقاضای برگزاری هر چه بیشتر این گفتمان‌ها را به صورت مستمر در طول سال دارند.

حجت‌الاسلام حسینی المدنی گفت: امسال با همکاری آموزش و پرورش و متولیان مساجد بخش کهک قم 30 گفتمان دینی با موضوع فرصتها و تهدیدهای فضای مجازی، ماهواره و سبک زندگی غربی، حجاب و عفاف، نماز، تربیت دینی، نقش قرآن در زندگی انسان‌ها، حقوق و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی یک مسلمان، سبک زندگی اسلامی، انقلاب اسلامی و جوانان در سطح مدارس و مساجد بخش کهک برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهک از همکاری اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس این بخش در برگزاری جلسات گفتمان دینی قدردانی کرد و افزود: با همدلی این دو نهاد فرهنگی و آموزشی می‌توان در سال 94 شاهد برگزاری تعداد بیشتری جلسات گفتمان دینی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha