چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
خیری

حوزه/ مدیر گروه مطالعات اجتماعی جامعة المصطفی العالمیه، تکریم و تجلیل از کارگر و مقام او را یکی از پیش شرط های توفیق کشور در عرصه تقویت اقتصاد ملی برشمرد.

حجت الاسلام حسن خیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر گفت: وقتی در دین و آیین ما کار و کارگر تا به این اندازه مورد تجلیل قرار گرفته که پیامبر(ص) دست کارگر را می بوسد، مسئولان و مدیران ما نباید در تکریم و رسیدگی به مشکلات این عزیزان، کوچک ترین تردیدی به خود راه دهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و در سخنرانی مشهد مقدس خود به درستی بر لزوم تقویت پایه های اقتصاد ملی تاکید کردند و بی شک یکی از این پایه ها ، مساله کار و کارگر و تولید ملی است.

این محقق و پژوهشگر حوزوی خاطرنشان کرد: واقعاً اگر ما می خواهیم در مقابله با جبهه استکبار با تکیه بر توانایی های داخل و اقتصاد مقاومتی ایستادگی کنیم یکی از لوازمش این است که شان و جایگاه کار و کارگر در کشور ارتقا یابد و کار کردن یک ارزش باشد.

وی در خاتمه خود یادآور شد: متاسفانه بخش قابل توجهی از کارگران کشور در وضع چندان مساعدی از نظر معیشتی به سر نمی برند و لذا لازم است که مسئولان در رسیدگی به حال این ها و حل مشکلات حقوق و مزایای آنان ، از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha