یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله حکیم گفتند: نیروهای بسیج مردمی با وجود قتل عام شیعه در سبایکر و تلعفر و نینوا و بادوش و طوزخورماتو تا کنون بسیار خویشتن دار بوده اند و عملکرد منضبطی داشته اند.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق تبلیغات منفی علیه نیروهای بسیج مردمی را محکوم کرد و آن را گمراه کننده توصیف نمودند.

ایشان با اشاره به قتل عام فجیع سبایکر و استمرار نیروهای بسیج مردمی به اوامر مرجعیت پس از این قتل عام و پرهیز آنها از انتقام جویی تاکید کردند: نیروهای بسیج مردمی با وجود قتل عام شیعه در تلعفر و نینوا و بادوش و طوزخورماتو و روستاهای ترکمان و روستاهای دیگر شیعه و ریخته شدن خون شیعیان و به اسارت رفتن زنان ایزدی تا کنون بسیار خویشتن دار بوده اند و عملکرد منضبطی داشته اند.

این مرجع شیعی افزود: تروریست های داعش همچنین با تخریب مراقد و زیارتگاه های با قدمت هزار ساله در شهرهای شیعی تلاش می کنند هویت این شهرها را از بین ببرند و تا کنون صدها هزار نفر از ساکنان این شهرها آواره و سرگردان شده اند.

ایشان از تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه نیروهای بسیج مردمی اظهار تعجب کردند؛ چرا که همه می دانند که این داعش است که عراق را تخریب کرده و دست به هر جنایتی می زند در حالی که نیروهای بسیجی مردمی فقط مناطق اشغال شده را از دست داعش بازپس گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha