یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
شاهوارپور

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: دشمنان اعتراف کردند که ایران در دوره تحریم ها به توانمندی های بسیاری از جمله هسته ای رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، امروز در همایش همدلی و هم زبانی، در اهواز، با بیان این که غرور ملی مردم انقلابی ایران، دشمن را به پای میز مذاکره کشانده است، گفت: باید از این دستاورد بزرگ مراقبت کرد.

وی، غرور ملی و خودباوری را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: ملت ایران حاضر شد ۸ سال در برابر دشمنان تا دندان مسلح بجنگد، اما تن به ذلت ندهد.

شاهوار پور، رویکرد و هدف آمریکا را سلطه بر جهان عنوان کرد و افزود: خاورمیانه منطقه ای است که منافع آمریکا در آن جمع شده است؛ از این رو سعی در زیر سلطه بردن آن دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که آمریکا، ایران را مانعی بزرگ در برابر اهداف خود در خاورمیانه می داند، اظهار داشت: آمریکا با تشکیل و حمایت گروه های تروریستی سعی دارد کمربند مقاومت را بشکند.

وی با اشاره به قدرت بالای نظامی و امنیتی ایران، خاطرنشان کرد: یمن در ۲۰ روز توانست استراتژی های عربستان در این کشور را که سال های بسیار زیاد برای آن زحمت کشیده بود را برهم زند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به بمباران های وحشیانه آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: تجهیزات مدرن و پیشرفته نظامی بسیاری در اختیار عربستان است، اما نتوانست انقلاب مردم مقاوم یمن را متوقف کنند.

وی با بیان این که دو نگاه در کشور وجود دارد، که یکی نگاه به بیرون و دیگری نگاه به توانمندی های داخلی است، گفت: با نگاه به بیرون مشکلات حل نخواهد شد و پیشرفتی نصیب کشور نمی شود.

شاهوارپور ادامه داد: دشمنان اعتراف کردند که ایران در دوره تحریم ها به توانمندی های بسیاری از جمله دستیابی به دانش و انرژی هسته ای رسید.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، عملیات روانی و تبلیغی را مهمترین ابزار دشمن در یارگیری برشمرد و افزود: بسیجیان ایران اسلامی باید با تمام توان در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha