یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت‌الاسلام لطفیان سازمان تبلیغات خراسان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر این که حوزویان باید پیام های انقلاب را به دنیا صادر کنند، گفت: طلاب و روحانیون باید تحولات جهانی و منطقه ای را رصد کرده و براساس آن به بصیرت افزایی بپردازند.

حجت الاسلام کاظم لطفیان در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در بیرجند، با اشاره به جنایات آل سعود در یمن،گفت: آل سعود ابتدا امت اسلامی را تکفیر  و سپس فتوای قتل آنها را می دهد.

وی با اشاره به این که عربستان سعودی به دنبال بزرگ نمایی اقتدار خود در منطقه و جهان است، ابراز داشت: آل سعود با حمایت آمریکا و انگلیس ناجوانمردانه به مردم مظلوم یمن حمله می کند و با این جنایت ها نابودی خود را نزدیک کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، نظام جمهوری اسلامی را سرآمد مقاومت در برابر استعمار و استکبار  و حمایت از مظلومان دانست و افزود: هر جرقه ای که به نام استقلال طلبی، آزدی خواهی و مقاومت در برابر جریان های صهیونیستی زده شود، ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام لطفیان با بیان این که نمی شود بیداری اسلای را از انقلاب اسلامی جدا دانست، تصریح کرد: خیزش اسلامی، در کشورهای منطقه به وجود آمده و این مسئله روحیه استعمارستیزی و استکبار ستیزی را تقویت می کند.

وی در پایان با اشاره به این که روحانیون در علم و عمل پیشتاز بوده و باید پیام های انقلاب را به دنیا صادر کنند، بصیرت افزایی را لازمه فعالیت طلاب و روحانیون دانست و گفت: یک طلبه باید بصیرت داشته باشد و بداند که در جهان و  جوامع اسلامی چه تحولاتی رخ می دهد و براساس آن به بصیرت افزایی بپردازد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha