سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
آیت‌الله ایمانی

حوزه/ آیت الله اسدالله ایمانی: امروز جنایتی که در یمن در حال انجام است اوج وحشی گری است ، کاری که حتی رژیم صهیونیستی هم در غزه انجام نداد.

آیت الله اسدالله ایمانی، عضو خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»  در فارس  با اشاره به اوضاع فعلی جهان و منطقه گفت: امروز با تمام دوران تفاوت دارد آنچه که امروز درجهان اتفاق می افتد درهیچ دوره ای اتفاق نیفتاده، امروز در حالی ضعیف کشی  نشانه برتری  است که دنیا به قوانین حقوق بشر می بالد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: امروز آل سعود دنبال چیزی می رود که در جنگ جهانی اتفاق افتاد، چند کشور علیه یک کشور  متحد شده اند .

وی با بیان این مطلب که تمام این جنگ ها  برای حفظ منافع  و امنیت اسرائیل است،بیان داشت: امروز جنایت در یمن به  اوج وحشیگری رسیده است کاری که حتی اسرائیل هم در غزه انجام نداد.

این استاد حوزه، تصریح کرد: وضعیت امروز یمن از جنگ غزه هم اسفناک تر است ؛ چون تمام کشورهای همسایه اسلامی شاهد بوده و سکوت کرده اند!

آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه جنایات یمن ذات پلید آل سعود را آشکار کرد ، گفت: این افراد مسلمان نیستند،آنها هنوز بغض زمان پیغمبر(ص) و جنگ های احد،بدر،خیبر، حنین، و... را دارند و این کینه آنها در طول تاریخ به نوعی نمایان شده است .

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: اسفناک تر از همه آن است که همه این جنایات را می بینند و سکوت می کنند ؛جهان درخواب عمیق رفته فرو و سکوت کرده اما همه ما می دانیم که این جنایات بی جواب نمانده و قطعا وعده الهی محقق خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    درود بر امام جمعه ولایی.....