چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آل سعود

مدير مدرسه علميه صدر بازار گفت: آتشی که آل سعود طی چند سال اخیر در منطقه خاورمیانه از جمله در یمن و سوریه برانگیخته به زودی دامن خودشان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام اكبریزدی نیاپور، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اقدامات اخیر رژیم آل سعود، علي الخصوص حكم ناعادلانه اعدام  عالم برجسته تشيع، شيخ نمر، اظهار داشت: جنایاتی که در حال حاضر توسط آل سعود انجام می شود مانند جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینیان و اسلام است.

وی ادامه داد: تجمعی كه طلاب و روحانيون  حوزه علميه اصفهان در مدرسه صدر بازار صورت گرفته در محکومیت جنایات آل سعود و به خصوص صدور حکم اعدام برای رهبر شیعیان عربستان بود.

مدیرمدرسه علمیه صدر بازار تصریح کرد: صدور حکم اعدام برای رهبر شیعیان عربستان موجب انزجار طلاب و روحانیون حوزه های علمیه شده است.

وی افزود: آتشی که آل سعود طی چند سال اخیر در منطقه خاورمیانه از جمله در یمن و سوریه برانگیخته به زودی دامن خودشان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام یزدی نیاپور، بیان داشت: با وجود این تفرقه افکنی و دشمنی ها وظیفه ما بصیرت و آگاه سازی مسلمانان و رساندن کمک به آنها به هر نحو از قبیل برگزاری تجمعات و کمک های مادی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha