چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 349868
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه فاطمیه شیراز، از برگزاری ارودی فرهنگی و تربیتی این مدرسه برای افزایش سطح علمی و دانش روز طلاب خبرداد.

معاون فرهنگی مدرسه فاطمیه شیراز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس اظهار کرد: مدرسه علمیه فاطمیه شهر شیراز برای تربیت و بالابردن آموزه های دینی و اخلاقی طلاب بستری را آماده می کند تا در كنار فعاليت درسي و حوزوی خواهران به فعالیت های تربیتی و آموزشی آنها کیفیت بیشتری دهد که این امر برای رشد فضایل رفتاری، فرصت مناسبی می باشد.

خانم کمالی افزود: به همین منظور به همت مسئولین این امر و حمایت مدیریت مدرسه و استقبال خوب و مطلوب طلاب، دیروزه در محل تفریحی سرآسیاب روستای سیدان شهرستان مرودشت یک ارودی فرهنگی و تربیتی با حضور مسئولین، اساتید و 25 نفر از طلاب این مدرسه برگزار شد.

این مقام مسئول، اضافه کرد: طلاب مدرسه فاطمیه شیراز با حضور در این برنامه، در محل زیارت گاه پنج تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس حاضر و به پاس احترام اقدام به قرائت فاتحه بر سر مزار آن بزرگواران کردند.

وی با توجه به اهمیت برگزاری این اردوها، خاطر نشان کرد: شرکت کردن طلاب در این موارد باعث کسب تجربه، بالا بردن حس مسئولیت آنان در مباحث درسی و حوزوی، شناخت بیشتر طلاب از سوی اساتید و مسئولین، ارزیابی اخلاقی و رفتاری خواهران، آموزش نظم و یادگیری بهتر آموزه های دینی و نشست های فرهنگی از اهتمام این اردوهای فرهنگی و تربیتی به شمار می آید.

معاون فرهنگی مدرسه فاطمیه شیراز، در پایان این تصریح کرد: اردوهای حوزه علمیه فاطمیه شیراز ویژه طلاب، به منظور تأمین اوقات فراغت و بالابردن روحیه نشاط خواهران این مجموعه حوزوی و تحصیلی برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha