جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
یوسف رضایی دفتر اهل سنت خراسان

حوزه / همزمان با عید مبعث حضرت پيامبر اعظم(ص)، همايش «طلوع همدلي» از سوي دفتر امور اهل سنت استان‌‌هاي خراسان، با حضور علمای شیعه و سنی، در مشهد برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام يوسف رضايي، مسئول دفتر امور اهل سنت استان هاي خراسان در گفتگو خبرگزاري «حوزه» در مشهد، با اعلام اين خبر گفت: در همايش «طلوع همدلي» 650 نفر از علما، روحانيون و طلاب شيعه و سني  حضور خواهند داشت.

وي با اشاره به اينكه اين همايش روز شنبه 26 اردیبهشت ماه، برابر با 27 رجب 1436 از ساعت 9 صبح، در اردوگاه فرهنگي تربيتي مازندران، در مشهد برگزار مي شود، ابراز داشت: همزمان با اين مراسم، جشن باشكوهي با حظور 400 نفر از علما، روحانيون و طلاب تشيع و تسنن و همچنين مسئولان اجرايي استان خراسان جنوبي در بيرجند برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر امور اهل سنت استان هاي خراسان، برگزاري اين گونه همايش ها را در جهت تقويت وحدت و همدلي علما و روحانيان شيعه و سني و پيرو نامگذاري سال 94 به عنوان «همدلي و همزباني دولت و ملت» برگزار مي شود.

گفتني است، اين همايش هر ساله در روز مبعث پيامبر گرامي اسلان (ص) با حضور علما، روحانيان و امامان جمعه و جماعات استان هاي خراسان برگزار مي شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha