دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام فرجام حوزه خراسان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اکبر فرجام گفت: هدف از آمدن به قم و دیدار با مراجع معظم تقلید، رهمنود گرفتن از آنان است، چرا که عمل به منویات بزرگان دینی سبب بالندگی و رشد حوزه های علمیه می شود.

به گزارش خبر­گزاری­«حوزه»؛حجت الاسلام و المسلمین اکبر فرجام، مدیرحوزه علمیه خراسان، امروز در دیدار  با آیت الله العظمی جوادی آملی که در سالن اجتماعات بنیاد بین المللی وحیانی اسراء برگزار شد، گفت: هدف از آمدن به قم و دیدار با مراجع معظم تقلید، کسب رهمنود از آنان است، چرا که  عمل به منویات بزرگان دینی، سبب بالندگی و رشد حوزه های علمیه می شود.

مدیر حوزه علمیه مشهد از حضرت آیت الله جوادی آملی برای حضور در مشهد مقدس و برگزاری کلاس های درس تفسیر همچون سال های گذشته در فصل تابستان دعوت به عمل آورد.

 وی در ادامه به برنامه و طرح های در حال اجرای این مرکز اشاره کرد و افزود: برگزاری ستاد تفسیر یکی از اهداف این مرکز می باشد، لذا در این ستاد دروس تفسیر مقدماتی و پیشرفته همانند کلاس های فقه و اصول برای طلاب تازه ورود و سطوح مختلف به بحث و تدریس گذاشته می شود، که این امر به صورت جدی در حال پیگیری بوده و از مطالبات مهم مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان می باشد.

 انتهای پیام:40/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha