دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
دفاع مقدس

حوزه / مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در طول دفاع مقدس بیش از 4هزار روحانی از خراسان بزرگ به جبهه ها اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام علی بخشی، کارشناس مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری نخستین همایش پیشکسوتان تبلیغ و جهاد با حضور روحانیان مبلّغ و رزمنده دوران دفاع مقدس در مشهد خبر داد.

حجت الاسلام بخشی با بیان این که این نیروهای رزمی، تبلیغی در طول دوران دفاع مقدس در مجموع حدود 12 هزار مرتبه از استان به مناطق مختلف جنگی اعزام شدند، گفت: این همایش در راستای تجلیل از روحانیان مبلّغ و رزمنده دوران دفاع مقدس و تجدید خاطره این پیشکسوتان، پنجشنبه، هفتم خردادماه از ساعت 8:30 تا 11 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین  شیخ جواد مروی و سردار قاآنی برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در گذشته که استان خراسان بزرگ تقسیم ‌بندی سیاسی نشده بود، از اداره کل تبلیغات اسلامی این استان حدود چهار هزار و 811 نفر روحانی به جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس در قالب نیروهای رزمی، تبلیغی اعزام شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha