چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
اباذر بیگی

حوزه/ مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 654 کانون در مساجد استان به ثبت رسید و امسال نیز 167 کانون به تعداد کل کانون‌های استان اضافه می‌شود.

حجت‌الاسلام اباذر بیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: سال گذشته 654 کانون در مساجد استان به ثبت رسید و امسال نیز 167 کانون بر اساس اعتبارات تخصیص یافته، به تعداد کل کانون‌های استان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به آموزش تخصصی مدیران کانون ها، افزود: طی دوره‌ای که سوم خرداد امسال به پایان رسید، هر سه روز یکبار پنج نفر از مدیران کانون‌های تخصصی استان به قم اعزام شده و با شرکت در دوره‌های تخصصی، از حضور اساتید برجسته‌ای بهره‌مند می‌شدند.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی به برنامه‌های تابستانی کانون‌های استان اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که با سازمان تبلیغات امضا شده، از مبلغان اوقات فراغت تابستانی استفاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام بیگی با اشاره به این که برنامه‌های اجرایی امسال طبق منویات مقام معظم رهبری با محوریت سبک زندگی اسلامی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: کانون‌های استان از تجربه و پتانسیل کافی برخوردارند و مردم و جوانان نیز استقبال خوبی از برنامه می‌کنند.

وی در پایان گفت: امروزه کانون های مساجد  به سنگری برای کسانی که به مساجد پناه می‌آورند تبدیل شده و از معارف و برنامه‌های دینی استفاده کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha