دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، با بیان این که دانشگاه حضرت معصومه(س) مورد تأیید و تأکید مراجع و متدینین جامعه است آن را دارای ابعاد اخلاقی و فرهنگی بسیار دانست.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س)قم حجت الاسلام  والمسلمین آشتیانی در دیدار رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) روند پیشرفت دانشگاه را بسیار مثبت ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: روند توسعه دانشگاه حضرت معصومه(س) با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از تأسیس آن نمی گذرد بسیار مطلوب است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت و اهمیت وجود این دانشگاه برای شهر مقدس قم افزود: باید تلاش کنیم تا این الگوی ایجاد شده در قم حتماً به موفقیت دست پیدا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی وجود دانشگاه حضرت معصومه(س) را که مورد تأیید و تأکید مراجع عظیم الشأن تقلید و متدینین جامعه است را دارای ابعاد اخلاقی و فرهنگی بسیار دانست و بر ضرورت حمایت ویژه دولت از این دانشگاه تأکید نمود.

وی در ادامه بیان کرد داد: حتماً در خصوص تأمین اعتبارات مورد نیاز دانشگاه از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیگیری خواهد نمود.

حجت الاسلام  والمسلمین آشتیانی با استقبال از طرح دانشگاه مبنی بر تشکیل مجمع خیرین این امر بسیار بسیار اثربخش و سازنده ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: باید خیرین استان را به اجرای پروژه های عمرانی در این دانشگاه که مصداق خیر است ترغیب کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح ساماندهی دانشگاه ها که اخیراً توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال پیگیری است اظهار داشت: هرگز این طرح شامل دانشگاه حضرت معصومه(س) نخواهد شد و در این خصوص جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

در این دیدار دکتر علی رضا باقری ثالث رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) به ارائه گزارشی روند توسعه دانشگاه در طی سال های اخیر پرداخت.

وی با اشاره به شتاب دانشگاه جهت تکمیل مجموعه یک صد هکتاری دانشگاه واقع در شهرک حوزوی- دانشگاهی قم اظهار داشت: به رغم تمامی محدودیت های موجود در زمینه تأمین اعتبار ساخت و تجهیز این مجموعه، دست اندرکاران دانشگاه تمام عزم خود را جزم کرده اند تا در آینده ای نزدیک به این مکان منتقل شوند تا روند توسعه این دانشگاه در ابعاد آموزشی و پژوهشی تسریع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha