چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
جمکران

حوزه/ مجتبی تونه ای مدیر رادیو معارف از استقرار تیم رادیویی در شب و روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برای اجرای برنامه زنده رادیویی خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومي راديو معارف؛ مدیر رادیو معارف با تبریک  عید بزرگ نیمه شعبان و سالروز میلاد پر برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی گفت : هر ساله میلیون ها نفر از عاشقان و منتظران حضرت مهدی (عج) در ایام نمیه شعبان راهی قم و مسجد مقدس جمکران می شوند و رسانه می تواند از این ظرفیت به نحو شایسته بهره برداری کند و با بیان آموزه های مهدوی مردم را با وظایف منتظران آشنا نماید.

تونه ای افزود : برنامه های مختلفی را برای تجلیل از این روزهای مبارک تدارک دیده ایم .عصر چهاردهم و پانزدهم شعبان از ساعت 18 تا 30 : 19 برنامه زنده رادیویی در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار می شود .شب و روز میلاد حضرت هم ویژه برنامه هایی را از مسجد مقدس جمکران برای مخاطبان سراسر کشور داریم  و از مباحث کارشناسان حوزه علیمه قم در تبیین ویژگی های جامعه منتظر و تربیت مهدوی بهره می بریم.

مدیر رادیو معارف در ادامه گفت : چند سالی است که سنت مبارک احیاء شب نیمه شعبان در قم رواج دارد و رادیو برای معرفی این حرکت عبادی و فراگیر کردن آن ؛ مراسم احیای نیمه شعبان از مسجد امام حسن عسكری علیه السلام را به صورت زنده برای مخاطبان بیدار دل ، پخش می کند.

 مدیر رادیو معارف تصریح کرد : معرفی تازه های نشر در قلمرو مهدویت ، معرفی سایت های مهدوی ، پرسش و پاسخ مهدوی و سخنان اخلاقی مراجع عظام و اساتید اخلاق از جمله موضوعات و بخش هایی است که در رادیو معارف به آن پرداخته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha