یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:امروز انتظار ظهور در جامعه باید تبدیل به یک فرهنگ شود و عنایت خاصی به این موضوع داشته باشیم و برا احیاء این فرهنگ ناب تلاش کنیم.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار طلاب و فضلای همدانی مقیم حوزه علمیه قم که در دفتر معظم له برگزارشد، نیمه شعبان و روز غدیر را از روزهای بسیار با عظمت در اسلام دانستند و بر تبدیل شدن موضوع مهدویت به یک فرهنگ در جامعه تأکید کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: حضرت مهدی(عج) برکات زیای دارند یکی از آن برکات فیوضاتی است که از ناحیه حضرت به مردم می رسد. بر قراری نظام جمهوری اسلامی به برکت وجود مقدس آن حضرت است.

معظم له ابراز داشتند: دومین ویژگی آن حضرت عساره جهان خلقت انبیاء  و معصومین(ع) بودن است و این ویژگی باعث منشاء برکات زیادی برای جهان و جامعه شده است.

این مرجع تقلید اظهار داشتند:امروز امام خمینی(ره) هم یکی از آن برکات جامعه است، زیرا با حرکت عظیم خود توانستند انقلاب را به جهان صادر کنند که نظیر آن را کمتر می توان پیدا کرد. امام(ره) کسی بود که در همین حجره ها و فیضیه به رشد و بالندگی علمی واخلاقی رسیده بود.

ایشان در توصیه با طلاب خاطر نشان ساختند: طلبگی و سربازی آن حضرت افتخار و نعمت بزرگی است باید  قدر این نعمت را دانست و شکرگذار بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: انتظار فرج هم یکی دیگر از ویژگیها است که بسیار ارزشمند است و ثواب عظیمی برای منتظران واقعی درنظرگرفته شده است.

این مرجع تقلید افزودند: امروز این انتظار ظهوردر جامعه باید تبدیل به یک فرهنگ شود و باید عنایت خاصی به این موضوع داشته باشیم و برا احیاء این فرهنگ ناب تلاش کنیم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha