چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آصفی

حوزه/ آیت الله آصفی با وجود پیری و رنج بیماری همواره در میان صفوف رزمندگان حضور داشت و آنها را تشویق می کرد و به آنها توصیه می کرد به احکام و ارزش های اسلامی پایبند باشند و به آنها در جنگ با تروریست های داعش روحیه می داد.

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی درگذشت آیت الله آصفی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، اتحادیه اسلامی ترکمن های عراق آن مرحوم را مدرسه سیار اخلاق و اندیشه و اسلام توصیف کرد.

این اتحادیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ترکمن ها به عنوان بخشی از ملت عراق و امت اسلام امروز داغدار این مصیبت هستند و در فقدان این شخصیت بزرگ و قله بلند، احساس مصیبت و اندوه می کنند.

در این بیانیه آمده: آیت الله آصفی زمانی از میان ما رفت که بیش از هر زمان دیگری به ایشان و نظریات روشن و توصیه های پدرانه و رهنمودهای ارزشمند ایشان نیاز داشتیم. ایشان با وجود پیری و رنج بیماری همواره در میان صفوف رزمندگان حضور داشت و آنها را تشویق می کرد و به آنها توصیه می کرد به احکام و ارزش های اسلامی پایبند باشند و به آنها در جنگ با تروریست های داعش روحیه می داد.

صبح امروز پنج شنبه آیت الله محمد مهدی آصفی در 78 سالگی دار فانی را وداع گفت. ایشان مدرسه سیار اخلاق و اندیشه و اسلام بود و با تالیفات و آثار خویش در راه انتشار آگاهی و فرهنگ و معارف اسلامی و دفاع از حقیقت و عدالت گام برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha