سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
مرکز خدمات حوزه

مشاور و دستیار رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: حدود 400 هزار طلبه و خانواده هایشان از مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور بهره می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از کرمانشاه، حجت الاسلام موسوی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکزخدمات حوزه استان کرمانشاه اظهار داشت : روحانیت قشر خدمتگزاری  بوده و این مهم در عرصه دین و تبلیغ دین خدا مشهود و نمایانتر است؛ روحانیت در طول انقلاب امام خمینی(ره) را در پیروزی نهضت یاری نمودند

وی با بی سابقه خواندن خدمت امام (ره) به اسلام و دین و مردم در طول تاریخ روحانیت افزود : در دوران خفقان رژیم پهلوی با تلاش و درایت امام (ره) و کمک روحانیت و قیام مردم ایران به لطف خداوند انقلاب به پیروزی رسید و بعد از آن نیز استقرار نظام مقدس اسلامی از شاهکارهای این پیر فرزانه بودکه بر اساس اتکا به رای مردم و احترام به آنها شکل گرفت.

وی در ادامه روحانیت را قشری مظلوم خواند و گفت : با وجود همه مشکلات، روحانیت با ثبات قدم و اقتدار در خدمت به اسلام و دین خدا تلاش می کند و همواره آماده جانفشانی در راه ولایت است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد : با درایت و اندیشه والای مقام معظم رهبری مرکز خدمات دایر گردید و با چتر گسترده خود موجب ارائه خدماتی به طلاب و روحانیت شد، این امر از برکات نظام اسلامی و ولی فقیه است.

وی  با اشاره به اینکه حدود 400 هزار نفر طلبه و خانواده هایشان از مجموعه خدمات این مرکز بهره می برند عنوان کرد : با اینکه روحانیون مظلومترین قشر جامعه هستند در این راستا سعی شده بتوان حداقل خدمات ممکن را به این قشر فرهیخته ارائه نمود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha