یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا از دانش آموختگی 300 طلبه از این مدرسه از زمان آغاز بکار تاکنون خبر داد

حجت الاسلام بنیادی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که مدرسه امام صادق(ع) شهرستان ازنا، سال 61 تاسیس و  دو سال بعد رسما فعالیت آن آغاز شد، اظهارداشت: این مدرسه از ابتدای آغاز فعالیت تاکنون بالغ بر 300 دانش آموخته داشته است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا ادامه داد: هم اکنون بالغ بر 80 طلبه در پایه های اول تا ششم، در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند و برای سال تحصیلی جدید نیز 40 طلبه پذیرش خواهند شد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان لرستان، با تاکید بر این که در حال حاضر امر تربیت و آموزش طلاب مدرسه توسط 6 استاد حوزه در حال انجام  است، بیان داشت: ارتقاء سطح تحصیلی طلاب از سطح یک به سطح در دستور کار قرار دارد و زمینه اقداماتی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های مدرسه امام صادق(ع)، ابراز داشت: تبلیغ یکی از برنامه های اصلی مدرسه به شمار می رود، در این راستا طلاب مدرسه بصورت منظم در ادارات و مساجد حضور یافته و به تبلیغ دین و اقامه نماز جماعت می پردازند. همچنین طلاب بصورت هفتگی جلساتی با جوانان منطقه در مساجد داشته و حلقات صالحین را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام بنیادی  ادامه داد:در عرصه پژوهش نیز طلاب مدرسه فعالیت های خوبی داشته و توانسته اند بیش از 50 مقاله پژوهشی را به رشته تحریر درآورند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا، تصریح کرد: طلاب در کنار برنامه های آموزشی، اهتمام ویژه ای به اخلاق و تهذیب داشته و در این  زمینه  اقدامات بسیاری در مدرسه انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به ورزش از دیگر اقداماتی است که طلاب مدرسه درکنار تحصیل، به آن اهتمام داشته و هر هفته برنامه های ورزشی از جمله پیاده روی  برگزار می گردد.

انتهای پیام 18/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha