پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت  الاسلام عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، تلاش به منظور جلوگیری از تحریف راه و شخصیت امام خمینی (ره) را لازمه تداوم توفیق انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی توصیف کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به بیانات صریح و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال پیر جماران اظهار داشت: همان طور که معظم له به درستی فرمودند اگر ما راه و سیره امام (ره) را گم یا فراموش کنیم با مشکل جدی مواجه شده و ملت ما سیلی خواهد خورد.

وی با بیان این که شاخصه ها و اصول انقلابی امام راحل برای همه ما مشخص است، گفت: از جمله این اصول و شاخصه ها، استکبار ستیزی، مردم مداری، عزت مداری و اقتدارگرایی در برابر دشمن بیگانه است که هیچ گاه نباید از آن ها عدول کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امام(ره) تا پایان عمر نیز عمیقاً باور داشت که آمریکا شیطان بزرگ است و ما نباید به هیچ وجه فریب او را بخوریم.

وی افزود: با این حال متاسفانه برخی فکر می کنند که برای رشد و پیشرفت کشور باید با استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکا کنار بیاییم و حال آن که امام راحل این گونه نمی اندیشید و سخن نمی گفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha