چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
تصحیح اوراق

حوزه/ مسئول اساتيد مرکز مدیریت حوزه علميه اصفهان از اجرای طرح متمركز تصحيح اوراق امتحاني طلاب با مشارکت بیش از 60 استاد حوزه خبر داد.

حجت الاسلام امان الله باباميرساطحي در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، در تشريح طرح متمركز تصحيح اوراق امتحاني طلاب كه از ابتكارات معاونت آموزش و پژوهش حوزه علميه اصفهان می باشد، اظهار كرد:  این طرح براي دومین سال متوالي برگزار مي شود.

وي ادامه داد: يك روز پس از اخذ امتحان از طلاب و روحانيون، برگه ‌هاي امتحاني به محل تصحيح رسيده است و حداكثر ظرف مدت 24 ساعت توسط اساتيد تصحيح شده و پس از اسكن برگه، نمرات در سامانه طلاب بارگذاري مي شود.

مسئول اساتيد حوزه علميه اصفهان  با اشاره به این که این طرح در دو بخش دروس عمومي چون احكام، تاريخ، عقايد و قرآن و دروس تخصصي همچون ادبيات عرب، منطق، فقه، اصول و فلسفه اجرا می شود، افزود: در اجرای طرح تصحيح متمركز امتحانات، بيش از 60 نفر از اساتيد حوزه اصفهان در رشته هاي مختلف مشارکت دارند و هر كدام، يك سوال از برگه امتحاني را تصحيح و سپس برخي ديگر كار جمع نمرات را انجام مي دهند.

حجت الاسلام باباميرساطحي با اعلام این که روزانه به طور ميانگين  قريب به 3هزار برگه امتحاني توسط اساتيد تصحيح مي شود، ابراز كرد: این طرح با هدف تسريع در تصحيح  اوراق امتحاني، دقت بيشتر در تصحيح اوراق و استفاده بيشتر از ظرفيت اساتيد حوزهاجراء می شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha